Ervaringen van klanten

“Wij vonden de training een prima aanscherping van vaardigheden in communicatie. In gesprekken / telefoontjes krijgen we vaak te maken met heftige emoties of aanhoudende klanten. Lastig daarin is: wanneer is gedrag grensoverstijgend, wanneer zet (of mag)  je zelf je grenzen daarin trekken zonder klantvriendelijkheid uit het oog te verliezen. Daarin kregen we geweldige tips. De casus meteen uitspelen was een prima werkwijze. Daarin hebben we geen moment een acteur gemist en we hebben ons bij jou veilig gevoeld om fouten te maken en ons kwetsbaar op te stellen. De uitgespeelde situatie benaderde  de werkelijkheid dicht en je eigen valkuil of onmacht kwam meteen aan de oppervlakte.  Bovendien kregen we meteen feedback/tips op eigen gedrag/uitlatingen.”
       
Alma van den Berg, namens het team Studie Succes Centrum Hogeschool Windesheim

Ik heb geleerd en genoten van je studiedag. Het onderwerp Omgaan met agressie heeft te maken met onze dagelijks praktijk. Het werken met acteurs om praktische situaties te oefenen werkt vele malen beter dan een rollenspel met alleen collega’s. De professionals spelen niet alleen maar reageren ook op de interventies die wij doen zoals in werkelijkheid. Wij herkenden in de rollen onze leerlingen. Hartelijk dank voor jullie inspirerende werk.
       
Gert Braaksma, Locatiemanager Hogelant College Amsterdam, VMBO zorgonderwijs in onderbouw en AKA

Ik wil je vertellen dat ik de training heel leerzaam vond.
Ik heb er zeker veel van geleerd en van op gestoken.
En zal dit in de praktijk blijven uitvoeren. 
Ook zal ik mensen van ons team vragen of zij dit ook willen gaan doen. In ieder geval heel erg bedankt voor de training en de energie die je er die dagen voor mij heb in gestoken.
        Silvia Mensing, Manager Huishoudelijke Dienst